الناالنا، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 20 روز سن داره

گاهی تلخ گاهی شیرین...

سکسکه دخترم...

1392/5/20 17:15
نویسنده : النا
203 بازدید
اشتراک گذاری

دختر نازم تازگیا سکسکه میکنی و من اینو حس میکنم.بار اولی که سکسکه کردی تعجب کردم.به بابا حامد گفتم انگار دخترمون داره سکسکه میکنه.از اونروز تا حالا گاهی چندتا سکسکه میکنی.دیگه تکوناتو بهتر متوجه میشم و با هر تکونی که میخوری خدارو شکر میکنم.

بی صبرانه منتظر روزی هستم که تورو توی آغوشم بگیرم و نوازشت کنم...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامان صدف
23 مرداد 92 14:01
وقتی تکون میخوره خیلی حس خوبی به آدم دست میده.
انگار داره به آدم میگه نگرانم نباش، من هستم، خوبم، خیلی هم دوستت دارم.

همهء لباسا و کفشا و ... مبارکش باشه.
به شادی تنش کنی


ممنون عزیزم
مامان تارا
28 مرداد 92 16:47
سلام بهش شربتی چیزی می دی؟ اخه منم به دخترم شربت میدادم هی به سکسکه میرفت