الناالنا، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 20 روز سن داره

گاهی تلخ گاهی شیرین...

حس مادری...

1392/6/12 14:55
نویسنده : النا
148 بازدید
اشتراک گذاری

دختر عزیزم  النا تا این لحظه ، 7 ماه و 7 روز و 13 ساعت و 28 دقیقه و 26 ثانیه تو دل مامانی و من هر روز و هر شب حست میکنم.با هر تکونی که میخوری بیشتر حس میکنم که دارم مادر میشم و این بزرگترین اتفاق زندگیمه.

راستش هم خوشحالم و هم ناراحت.همیشه از خدا میخوام که سالم و سلامت باشی و هیچوقت توی زندگیت غم و ناراحتی نداشته باشی.از خدا میخوام خوشی های من همه اش مال تو باشه و غم و غصه های تو مال من.الان دیگه دلیل نگرانی ها و دلشوره های هر روز مادرمو میفهمم چون خودم مادر شدم.

دوهفته دیگه وقت سونوگرافی دارم.اینبار بابا حامد هم میاد تا دختر نازشو ببینه نمیدونی که چقدر بی صبرانه منتظر اونروزم که قراره از پشت مانیتور ببینمت که چه شکلی شدی و داری تو دل من چیکار میکنی.فقط از خدا میخوام که سالم و سلامت باشی.

 

دخترم در 12 هفته و 5 روزگی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

مامان حنانه زهرا
12 شهریور 92 15:17
اللهه صبر
29 مهر 92 0:35
قربونت برم عکس النا کوچولوتونو که دیدم دلم هرررررری ریخت پائین انشاالله که همیشه خونوادتون شاد و سلامت و خوشبخت باشه برای منم دعا کن این احساستو تجربه کنم عزیزم
الهه صبر
29 مهر 92 0:38
وای عکس النا کوچولو رو که دیدم دلم هررررررررری ریخت انشاالله که همیشه سالم و خوشبخت باشید برای منم دعا کن این احساستو تجربه کنم گلم میشه شاد باشید
الهه صبر
29 مهر 92 0:39