الناالنا، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 20 روز سن داره

گاهی تلخ گاهی شیرین...

1921گرم...

1392/7/1 18:35
نویسنده : النا
104 بازدید
اشتراک گذاری

دختر عزیزم من،بابا حامد و مامانی 25 شهریور رفتیم سونو تا ببینیم که در چه حالی.

خداروشکر که همه چیز خوب و نرمال بود و وزنت هم 1921گرم بود.

باباحامد بار اولی بود که با ما میومد سونو کلی ذوق و شوق داشت و از طرفی هم کمی استرس داشت که نکنه سونو بگه نی نی پسره چون همیشه آرزوی دختر دار شدن داشت و خداروشکر که سونوی قبلی اشتباه نکرده بود.

میخواستیم صورت ماهتو ببینیم اما دستات روی صورتت بود و دکتر هرکاری کرد دستات و برنداشتی اما 1 چیزای کمی میشد دید.

امروز اولین روز از فصل زیبای پاییزه و من عاشق این فصلم و خدا هم شمارو تو این فصل میزاره تو آغوش من.

اما امیدورام که روزهای زندگیت هیچوقت پاییزی نباشه و همیشه بهاری باشه.

عاشقتیم بهانه زندگی ما...

نه بهار با هیچ اردیبهشتی
نه تابستان با هیچ شهریوری
و نه زمستان با هیچ اسفندی
اندازه پاییز به مذاق خیابان ها
خوش نیامد

پاییز
"مهـر"ی دارد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

ما سه نفر
6 مهر 92 12:37
سلام عزیزم. من masi هستم. تو نی نی سایت با هم هستیم. وبلاگ شما رو به لیستام اضافه کردم. خوشحال میشم شما هم منو لینک کنی.موید باشی