الناالنا، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 6 روز سن داره

گاهی تلخ گاهی شیرین...

بدون عنوان

1392/9/28 14:38
نویسنده : النا
257 بازدید
اشتراک گذاری

النای عزیزم...

الان که دارم برات مینویسم توی خواب شیرین هستی و من محو تماشای توام.هرچقدر بهت نگاه میکنم سیر نمیشم.

چندروزی بود که یکم سرماخوردگی داشتی و من خیلی غصه خوردم مخصوصا دو شب پیش که برای اولین بار سرفه میکردی و من نشستم بالای سرت و کلی اشک ریختم اخه طاقت ندارم که بیماریتو ببینم.

خدارو روزی هزاربار شاکرم که سالمی و هیچ بیماری جدی نداری.

ایشالا همه دردوبلاهات بیاد تو جون مامان من نمیخوام حتی 1 لحظه غم و ناراحتی تورو ببینم همه دنیای منی...

همیشه سالم و سلامت باشی دختر قشنگم...

 

بخاطر داشتن عشق توئه    که با همه دنیا درمیوفتم

تودل من یه دنیاعشقه اما  خیلیاشوهنوز بهت نگفتم

تموم زندگیمو پات میذارم    تموم عشقمو برات میارم

این اولین و آخرین باره که اینجوری قلبم به طپش میوفته

این همه صادقانه هرگز کسی تو گوشت دوستت دارم نگفته

یه دنیا دوستت دارم دختر زیبای من...



پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان هلاله
6 دی 92 20:11
خیلی خیلی دخملت نازه بووووووس