الناالنا، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 20 روز سن داره

گاهی تلخ گاهی شیرین...

اتاق دختر مادری...

1392/7/30 17:44
نویسنده : النا
201 بازدید
اشتراک گذاری

دست مامانی زیبا و بابایی محمد درد نکنه...

خیلی زحمت کشیدن ایشالا سایه اشون همیشه بالای سرم باشه...

سیسمونی

سیسمونی

سیسمونی

سیسمونی

سیسمونی

سیسمونی

سیسمونی

سیسمونی

سیسمونی

سیسمونی

سیسمونی

سیسمونی

سیسمونی

سیسمونی

سیسمونی

سیسمونی

سیسمونی

سیسمونی

سیسمونی

سیسمونی

سیسمونی

سیسمونی

سیسمونی

سیسمونی

سیسمونی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان الینا
26 مرداد 92 11:21
سلام عزیزم خیلی قشنگ بود انشاالله همه شون رو به سلامتی و شادی بپوشه
فرناز
26 مرداد 92 12:51
سلام عزیزم. سیسمونی دختر گلت خیلی خوشگله. ایشالا به سلامتی بدنیا بیاد


ممنونم عزیزم از لطفت
ارلا
26 مرداد 92 20:23
سلام دوست داری یه نامه به خدا بنویسی پس بیا یه وبم یه نامه کوچولو بنویس اینو بگم جایزه هم داره من منتظرم در قسمت نظر دهی میتونی نامتونو بنویسی پس میایی
...Baby's loading
27 مرداد 92 13:09
خیلی خوب...
میترا
28 مرداد 92 19:36
سلام سیسمونی شیکی هست مبارک کوچولوت باشه
فاطمه
17 شهریور 92 19:36
وای خوش به حال النا جون من که اگه جای النا جون بودم همین فردا دنیا میومدم تا تو اتاق خودم باشم خخخخ
maman masi
8 مهر 92 11:58
سلام نگار جون واااااااااااااای همه چیز عالیه چه اتاق خوشگلی چه وسایل خوش آب و رنگی مبارک النا خانوم باشه انشالله از همشون به سلامتی و دل خوش برای دخملی استفاده کنی عزیزززززززززززززززم دلم غش رفت واسه لباسای نازش و کفشاش ای جونم دخملی ناز