الناالنا، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 20 روز سن داره

گاهی تلخ گاهی شیرین...

کهیر بارداری...

1392/8/3 4:10
نویسنده : النا
211 بازدید
اشتراک گذاری

دختر عزیزم .: النا تا این لحظه ، 8 ماه و 28 روز و 4 ساعت و 5 دقیقه و 57 ثانیه تو دل مامانشه :.

امروز وارد هفته 37 بارداری شدم.دو هفته است که شدید بدنم خارش داره چهارشنبه رفتم دکتر و فهمیدم که به کهیر بارداری دچار شدم.فقط خدا میدونه که تو این 2 هفته چی بر من گذشت از شدت خارش 1 شب خواب راحت نداشتم.کل بدنم میخارید.واسه همینم دکتر گفت که 11 آبان بایدسزارین بشم و شمارو به دنیا بیارم.

خیلی هیجان دارم تا روز موعود دیگه چیزی نمونده.از خدا میخوام سالم بیای تو بغلم عزیزم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان هلاله
18 آبان 92 22:22
عزیزم خیلی ناراحت شدم این جچور چیزیه تا حالا نشنیده بودم ؟؟ ایشالا النا خانم صحیح و سلامت بیاد بغلت حتما ازش عکس بذار مشتاق دیداریم